Resim

Resim
Resim Galeri

13 Kasım 2017 Pazartesi

Eda Erol Oyunculuğa İlk Adımı Attı!

Ünlü sunucu Esra Erol'ın kız kardeşi Eda Erol, oyunculuğa ilk adımı attı. Şarkıcı Alişan ’la evlilik yolundan dönen Eda Erol, oyunculuk yaptı. Erol, Marmara Forum Kristal Kamera Kısa Film Yarışması'nda Bekir Aksoy'la oyunculuk yaptı.



Eda Erol'un Eski Sevgilisi Ogan Şenyolcu'dan Alişan Açıklaması!

Ünlü türkücü ve sunucu Alişan ’ın nişanı atmasına sebep olarak gösterilen izdivaç programının ünlü sunucusu Esra Erol'un kız kardeşi Eda Erol ’un eski sevgilisi Ogan Şenyolcu, hakkında çıkan haberler hakkında flaş açıklamalarda bulundu. Star TV ekranlarında yayınlanan ‘Duymayan Kalmasın ’ programına konuk olan Ogan Şenyolcu, biten ilişkisinden sonra şu açıklamayı yaptı: Şenyolcu, “Güzel bir birlikteliğimiz vardı, daha sonra kendisi gereksiz yere tripler atmaya başladı. Bir anda hal ve hareketleri değişti ve sebepsiz yere ayrıldık, ama kötü bitmedi. Benim Alişan ’la Eda ’nın ayrılığıyla ilgili hiçbir alakam yok. Esra Erol ’un yapım koordinatörüydüm, işten çıkarıldım. Bir neden göstermeden işime son verdiler. Diğer sezon için tekrar görüşmeye gittim yapımcıyla ‘Yok ’ dediler, sonra bu olaylar patladı. Neden çıkarıldığımı sonradan anladım. Bu yaşananlardan sonra bütün iş kapılarım kapandı” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder