Resim

Resim
Resim Galeri

25 Ekim 2012 Perşembe

Twitter’dan ’erotik poz’ tehdidi

Gazeteci Ahu Şentürk, Twitter üzerinden tanıştığı mimar Mehmet Ş.’nin ’elimde erotik pozların var’ diye kendisini tehdit ettiği gerekçesiyle savcılığa suç duyurusunda bulundu. 

Magazin HABER SERVİSİ


"Benim herhangi bir yerde çekilmiş uygunsuz fotoğraflarım yok" diyen Şentürk, herkesin görebileceği şekilde yazılan bu tehdit nedeniyle meslektaşlarının sorularına muhatap kaldığını, psikolojisinin etkilendiğini kaydetti. Mimar Mehmet Ş. ise aramızda siyasi görüş farklılığından tartışma çıktı. Bana tahrik edici mesajlar attı. Taciz edildiğini iddia ederek reklamını yapıyordu’ diyerek hakkında suçlamaları reddetti. Savcılık, mimar hakkında 4 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açtı.
Gazeteci Ahu Şentürk, geçtiğimiz Mayıs ayında avukatı Emre Heper aracılığıyla savcılığa yaptığı suç duyurusunda sosyal paylaşım sitesi twitter üzerinden ’Mhmetsa’ rumuzlu kullanıcının bir süredir kendisini rahatsız ettiğini kaydetti. Şentürk’ün dilekçesinde şu iddialar yer aldı: "Siyasi görüşlerim, haber siteleri üzerinden yazdığım ve televizyonda dile getirdiğim sözlerim nedeniyle şüphelinin hakaretlerine uğradım. Mesleki kariyerime yönelik elinde erotik pozlarımın olduğunu söyleyip beni tehdit etti. Benim herhangi bir yerde çekilmiş uygunsuz fotoğraflarım olmamasına rağmen bu kişi twitter’daki iddiaları üzerine arkadaşlarımın ve meslektaşlarımın sorularına muhatap kalmam psikolojik olarak beni etkilemektedir. Kendisini tespit edip temasa geçtim. Yazdıkları için özür diledi, sözlerinin deli saçması olduğunu, ’şizofrence’ davrandığını söyledi. Ancak aynı internet sitesinden çirkin söylemlerine devam etti"
"Kendi reklamını yapıyordu"

Savcılık tarafından başlatılan soruşturma kapsamında dinlenen mimar Mehmet Ş. ise ifadesinde "Kendisiyle twitter’dan tanıştık, samimi arkadaş olduk. Devamlı görüşüyorduk ancak aramızda görüş ayrılığından dolayı tartışma çıktı. Benim telefonuma tahrik edici mesajlar atıyordu. Ben buna cevap verdim. Bu cevaplarla taciz edildiğini iddia ederek kendi reklamını yapıyordu. Benim başkaları ile yaptığım konuşmaları üzerine alınmaktadır. Bana iftira atmaktadır."
4 yıla kadar hapis istemi 

İstanbul Cumhuriyet Savcılığı tarafından yürütülen soruşturma geçtiğimiz günlerde tamamlandı. Hazırlanan iddianamede Mehmet Ş.’nin ’hakaret’ ve ’tehdit’ suçlarından 9 aydan 4 yıla kadar hapis cezası istemiyle dava açıldı. Davanın görülmesine önümüzdeki günlerde İstanbul Sulh Ceza Mahkemesi’nde başlanacak.

Canan İSPİR /AJANS HABERTÜRK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder