Resim

Resim
Resim Galeri

13 Kasım 2017 Pazartesi

Amine Gülşe En Büyük Tutkusunu İtiraf Etti

Eski tip Türkiye güzellerinden Amine Gülşe, oyunculuğu hedef edinerek bu yolda koşturup durmuş. En büyük tutkularından olan oyunculuğun peşini hiç bırakmamış. dillere destan güzelliği ile yalnızca Türkiye'de değil Uzakdoğu, Avrupa, Latin ülkelerinde de birçok kişiyi kendine hayran bırakan güzel, kendi hakkında merak edilen soruları yanıtladı.

İşte Amine Gülşe İle Yapılan Röportajdan Merak Edilenler...

Siz de her kadın gibi ayakkabı tutkunu musunuz? Daha çok ne tarz ayakkabılarseviyor ve alıyorsunuz? Kaç ayakkabınız var?

Acaba kim değildir! Tabii ki çok seviyorum ama ayakkabı adetlerim bende kalsın... Deichmann'ın marka elçisi olduktan sonra bu sayı fazlalaştı diyebilirim. Yerine göre ayakkabı seçiyorum; bir davet ya da özel bir günde muhakkak topuklu giyerim ama gündelik hayatımda düz ayakkabı tercihimdir.

Ayakkabı dışında, modayla aranız nasıl? Stilinizi nasıl tanımlarsınız? Yakından takip ettiğiniz stil ikonları ve modacılar kimler?

Modayla aramı iyi tutmaya çalışıyorum ama illa modayı takip edeceğim diye bir şartım yok. Kendime yakıştırdığım her şeyi beğeniyorum, benim için önemli olan giydiğim elbiseler içinde rahat olabilmek. Yerine göre giyinmeyi seviyorum. Günlük hayatımda spor bir giyim tarzım var, jean favori parçalarım arasında. Stil olarak şık ve spor giyinmeyi benimsedim, beni daha özgür kılıyor. Ama sadelik ve doğallık üzerine her şey. Türkiye'den Raşit Bağzıbağlı, Özlem Süer, Nihan Peker ve Burçe Bekrek gibi önemli tasarımcılardan giyiniyorum.

Türkiye'de güzellik yarışmasını kazandıktan sonra çok başarılı işlere imza atan ve star olan isimler var. Beğendiğiniz ve örnek aldıklarınız hangileri?

Açıkçası o kadar çok isim başarılı oldu ki, hepsini tek tek yazmak zor olur. Zaten Miss Turkey olmak, başlı başına bir başarı.

İsveç'te doğup büyüdünüz. Şimdi tamamen İstanbul'da mı yaşıyorsunuz, yoksa gidip geliyor musunuz?

İsveç'le irtibatımı koparamam. Sonuçta doğup büyüdüğüm yer, oraya çok sık gitmeye çalışıyorum. Doğal olarak özlüyorum ama İstanbul'a fazlasıyla alıştım. İstanbul'da ve ülkemde olmaktan çok mutluyum.

Mesut Özil ile nişanlanmanız sadece burada değil, hem İngiltere, hemAlmanya'da da ses getirdi. Yabancı basın sizi mercek altına aldı. Bu size ne hissettiriyor? Gerginlik yaratıyor mu?

Bu konunun özel kalması benim için hassas bir konu, bu yüzden özel hayatımı konuşmayı tercih etmiyorum.

Daha çok gençsiniz ama yine de sormak isterim, ileride anne olmak istiyor musunuz? Çocuklarla aranız nasıl?

Tabii ki her kız gibi ben de zamanı gelince anne olmak isterim, bunu kim istemez ki? Çocukları da çok severim, onlar dünya tatlıları.

İlerisi için ne gibi planlarınız var?Oyunculuk dışında başka mesleklerdeuzmanlaşmayı düşünüyor musunuz?

Güzel ve anlamlı bir sinema filminde oynamak istiyorum. Gelen teklifler içinde henüz hayalimdeki senaryoyu yakalayamadım. Uluslararası başarıları hedefliyorum, bunu başarmak için gerekli yurt dışı eğitimleri de alıyorum. Modellik yapmayı hiç düşünmedim. Bu konuda birçok tasarımcı teklifte bulundu ancak benim tutkum oyunculuk. Şimdilik sadece oyunculuğumu ilerletmek üzerine odaklanmış durumdayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder