Resim

Resim
Resim Galeri

13 Kasım 2017 Pazartesi

Gamze Balım Ölümü Beklerken Türkiye Güzeli Seçildi

Gamze Balım küçük yaşlarda yakalandığı kanser hastalığını yenerek, güzel olduğunu göstermek için Miss Turkey'e katıldı. 2014 senesinde Fashion TV Modellik Yarışmasında Türkiye ikinci güzeli oldu. İşte yeniden doğuşunun hikayesi.

İşte Gamze Ballım İle Yapılan O Röportaj;

Aslında inanılmaz bir hayat hikayen var. Yaşadıkların çok zor, geldiğin nokta inanılmaz. Biraz rahatsızlık sürecinden bahseder misin?

2007 yılının yazında öksürük nefes alamama merdivenleri çıkarken tıkanma ve vücudumda ciddi anlamda farklılıklar olmaya başladı.
Bir akşam da nefes alamayıp yüzüm falan morardı, boğulma noktasına geldim. O gece hastaneye gittik boğazımda yumurta kadar bir şişlik olmuştu. Doktor anneme, "Ailenizde kanser var mı?" diye sorduğunda annemin yüzüme bakıp gözünden yaş süzüldüğünü gördüm. Meğer hastalığım son evredeymiş.

Bu hastalık sana ne öğretti?

Hayatında belki 50 yılda alacağın tecrübenin en ağırını yaşayarak öğreniyorsun. İnançlı bir ailede yetiştim. Şuna inandım ki herkesin bir inişi ve çıkışı var. Benim de küçük yaşta bunu yaşamam gerekmiş. Bu hastalık 13 yaşındaki bir çocuğu çok güçlü bir kadın yapıyor. İnsanı çok fazla olgunlaştırıyor. Hiçbir zaman yaşıtların gibi düşünemiyor, onlar gibi yaşayamıyorsun. Bir duruma yaşıtların gibi bakamıyorsun.

Hastalığın geçtikten sonra saçların ilk çıkmaya başladığında ne hissettin?

Benim gözümün önünde saçsız Gamze yok. Çünkü hiç aynaya bakmadım. Kendimi öyle hatırlamak istemiyordum. Birkaç fotoğrafım var ama görmedim, annemde. Geçmişi geçmişte bırakmak gerekiyor. O acılar işlendi ruhuma ama geçmişte bırakmak gerekiyor.

Hastalığın geçtikten sonra saçların ilk çıkmaya başladığında ne hissettin?

Benim gözümün önünde saçsız Gamze yok. Çünkü hiç aynaya bakmadım. Kendimi öyle hatırlamak istemiyordum. Birkaç fotoğrafım var ama görmedim, annemde. Geçmişi geçmişte bırakmak gerekiyor. O acılar işlendi ruhuma ama geçmişte bırakmak gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder